неділя, 10 вересня 2017 р.

Календарний план

Фізика. 7 клас, (70 год).

Номер
уроку
Тема уроку
Домашнє
завдання
Дата
Прим.
(неділя)
1.Фізика як природнича наука. Пізнання природи. 9 год
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи щодо прояву й впливу фізичних явищ на здоров’я й безпеку життєдіяльності, вирішення проблем довкілля, ощадного використання природних ресурсів тощо
1
Фізика як предмет. Фізичний кабінет. Правила безпеки  у кабінеті фізики. Теми навчальних проектів.
Конспект.


1
2
Фізика як наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища. Речовина та поле.
§1, впр.1 усно §3, впр.3 усно

3
Основні положення атомно-молекулярного вчення про будову речовини
§2, впр.2 (4,5,6)


2
4
 Вимірювання. Міжнародна система одиниць фізичних величин.
§3,4,5 впр.4 (1-3), впр.3 (1-3)

5
Л.Р.№1 Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу. Правила ТБ.
С.32, впр.4 (5,6),§4 повт.


3
6
Л.Р.№2 Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів. Правила ТБ.
С.37,впр.5 (3,4)

7
Л.Р.№3 Вимірювання розмірів малих тіл різними методами. Правила ТБ.
С.39, впр.5 (6),§5 повт.


4
8
Повторення. Самостійна робота.
Повт. § 1-5

9
Захист навчальних  проектів


Т.О.1
2.Механічний рух.  15 год.
     Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи на аналіз механічного руху учасників дорожнього руху та його наслідки для власної безпеки; задачі з прикладами логістики пасажирських і вантажних перевезень в Україні й світі; уміння вибрати оптимальну траєкторію руху в конкретних життєвих ситуаціях
10
Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку. Теми навчальних проектів.
§ 6, впр.6 (1-3)


5
11
Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення.
§7 ,впр.7(1-3,7)



6
12
Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху.
§8 , впр.8 (1-5)

13
Розв'язування  задач.
§9,впр.9(1-4)


7
14
Графіки рівномірного прямолінійного руху.
§10, впр.10(1-4)

15
Нерівномірний прямолінійний рух. Середня швидкість нерівномірного руху.
§11 , впр.11(1-3)


8
16
Розв'язування задач.
 впр.11(4,5)

17
Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період  та частота обертання.
§12 , впр.12(1,2)


9
18
Розв'язування задач.
§ 12, впр.12(3,4)

19
Л.Р.№4 Визначення періоду обертання та швидкості руху по колу.
С.83,§12 повт.  впр.12(5)


10
20
Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період коливань. Маятники.
§13 , впр.13(1-3)

21
Л.Р.№5 Вивчення коливань нитяного маятника.
С.90,§13 повт. , впр.15(4)


11
22
Розв'язування задач.
С.94-95 сам..

23
Контрольна робота.
Повт.§6-13 

12

Т.О.2
24
Захист навчальних  проектів


3.Взаємодія тіл. Сила. 28 год.
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на аналіз явища інерції, сил тертя і пружності, їх наслідки для власної безпеки; матеріали з досягнення українських конструкторів у суднобудуванні, повітроплаванні тощо
Сили та їх види. 14 год.
25
Тіла та їх взаємодія. Явище інерції. Теми навчальних проектів.
§14, впр.14(1-6)


13
26
Інертність тіл. Маса тіл.
§15, впр.15(1-5)

27
Л.Р.№6 Вимірювання маси тіл. Правила ТБ.
С.110,§14,15 повт., впр.15(6-9)


14
28
Густина речовини.
§16,  впр.16(1-4)

29
Розв'язування задач.
§17, впр.17(1-5)


15
30
Л.Р.№7 Визначення густини речовини. Правила ТБ.
С.117, впр.17(6,7)

31
Сила як фізична величина. Графічне зображення сил. Додавання сил.
§18, впр.18(1,4)


16
32
Деформація. Сила пружності. Закон Гука. Динамометр.
§19, впр.19(1-4)

33
Л.Р.№8 Дослідження пружних властивостей тіл. Правила ТБ.
С.133, впр.19(5,6)


17
34
Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість.
§20, впр.20(1-5)

35
Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання Тертя в природі та техніці..
§21, впр.21(1-3)


18
36
Л.Р.№9 Визначення коефіцієнта тертя ковзання. Правила ТБ.
С.146, впр.21(4,5)

37
Повторення.. Самостійна робота.
§14-21 повт. С.148-149, сам.

19

Т.О.3
38
Захист навчальних  проектів
Повт.§ 14-21

Тиск. Виштовхувальна сила. 15 год.
39
Навчальний проект « Розвиток судно- та повітроплавання».



20
40
 Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску.
§22, впр.22(1-3)

41
Розв'язування задач.
§22, впр.22(4,5)


21
42
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Гідравлічні машини.
§23, впр.23(1-6)

43
Гідростатичний тиск.
§24, впр.24(1-7)


22
44
Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.
§25, впр.25(1-7)

45
Сполучені посудини. Манометри.
§26, впр.26(1-6)


23
46
Виштовхувальна сила. Закон Архімеда.
§27, впр.27(1-5)

47
Плавання тіл.
§28, впр.28(1-5)


24
48
Розв'язування задач.
впр.27(6,79),28(7)

49
Л.Р.№10  З'ясування умов плавання тіл. Правила ТБ.
С.185, впр.28(11)


25
50
Судноплавство та повітроплавання
§29, впр.29(1-3)

51
Розв'язування задач.
С.192-193, сам.


26
52
Контрольна робота.
Повт. §22-29

53
Захист навчального проекту « Розвиток судно- та повітроплавання».


Т.О.4
4.Механічна робота та енергія. 15 год.
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи й задачі на застосування закону збереження енергії, розрахунок параметрів простих механізмів, умов їх безпечного використання; інформаційні матеріали про досягнення українських конструкторів у машинобудуванні й будівництві
54
Механічна робота. Теми навчальних проектів.
§30, впр.30(1-5)

27
55
Потужність.
§31, впр.31(1-6)


28
56
Механічна енергія та її види.
§32,впр.32(1-6)

57
Закон збереження та перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування.
§33, впр.33(1-5)


29
58
Розв'язування задач.
§30-33

59
Прості механізми. Важіль. Момент сили. Умови рівноваги важеля.
§34, впр.34(1-3)


30
60
Розв'язування задач.
§34, впр.34(3-5)

61
Л.Р.№11. Вивчення умови рівноваги важеля. Правила ТБ.
С.226, впр.34(6-7)


31
62
Рухомий та нерухомий блоки.
§35, впр.40(1-3)

63
Золоте правило механіки. Коефіцієнт корисної дії механізмів.
§36, впр.36(1-3)


32
64
Л.Р.№12. Визначення  ККД похилої площини. Правила ТБ.
С.238, впр.36(4,5)

65
Повторення. Розв'язування задач.
§30-36 повт.


33
66
Повторення. Самостійна робота.
Повт.§30-36

67
Захист навчальних  проектів
С.242-243 сам.

34

Т.О.5
68
Підсумкове заняття.


Резерв 2 год.


Підручник: В.Г.Баряхтар,Ф.Я.Божинова та ін. Фізика 7 клас, «Ранок»,2015

Немає коментарів:

Дописати коментар