Фізика. 7 клас, (70 год).
Номер
уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє
завдання
|
Дата
|
Прим.
(неділя)
|
|
1.Фізика як природнича наука. Пізнання природи. 9 год
|
|||||
Навчальні ресурси для
наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи щодо прояву й
впливу фізичних явищ на здоров’я й безпеку життєдіяльності, вирішення проблем
довкілля, ощадного використання природних ресурсів тощо
|
|||||
1
|
Фізика як
предмет. Фізичний кабінет. Правила безпеки
у кабінеті фізики. Теми навчальних проектів.
|
Конспект.
|
|
1
|
|
2
|
Фізика як наука
про природу. Фізичні тіла та фізичні явища. Речовина та поле.
|
§1, впр.1 усно §3, впр.3 усно
|
|
||
3
|
Основні положення
атомно-молекулярного вчення про будову речовини
|
§2, впр.2 (4,5,6)
|
|
2
|
|
4
|
Вимірювання. Міжнародна система одиниць
фізичних величин.
|
§3,4,5 впр.4 (1-3), впр.3 (1-3)
|
|
||
5
|
Л.Р.№1 Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали
приладу. Правила ТБ.
|
С.32, впр.4
(5,6),§4 повт.
|
|
3
|
|
6
|
Л.Р.№2 Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів. Правила ТБ.
|
С.37,впр.5
(3,4)
|
|
||
7
|
Л.Р.№3 Вимірювання розмірів малих тіл різними методами. Правила ТБ.
|
С.39, впр.5
(6),§5 повт.
|
|
4
|
|
8
|
Повторення. Самостійна
робота.
|
Повт. § 1-5
|
|
||
9
|
Захист навчальних проектів
|
|
|
Т.О.1
|
|
2.Механічний рух. 15 год.
|
|||||
Навчальні ресурси для
наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи на аналіз механічного руху
учасників дорожнього руху та його наслідки для власної безпеки; задачі з
прикладами логістики пасажирських і вантажних перевезень в Україні й світі;
уміння вибрати оптимальну траєкторію руху в конкретних життєвих ситуаціях
|
|||||
10
|
Механічний рух.
Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку. Теми навчальних проектів.
|
§ 6, впр.6 (1-3)
|
|
5
|
|
11
|
Матеріальна
точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення.
|
§7 ,впр.7(1-3,7)
|
|
6
|
|
12
|
Прямолінійний рівномірний
рух. Швидкість руху.
|
§8 , впр.8
(1-5)
|
|
||
13
|
Розв'язування задач.
|
§9,впр.9(1-4)
|
|
7
|
|
14
|
Графіки
рівномірного прямолінійного руху.
|
§10, впр.10(1-4)
|
|
||
15
|
Нерівномірний
прямолінійний рух. Середня швидкість нерівномірного руху.
|
§11 , впр.11(1-3)
|
|
8
|
|
16
|
Розв'язування
задач.
|
впр.11(4,5)
|
|
||
17
|
Рівномірний рух
матеріальної точки по колу. Період та
частота обертання.
|
§12 , впр.12(1,2)
|
|
9
|
|
18
|
Розв'язування
задач.
|
§ 12, впр.12(3,4)
|
|
||
19
|
Л.Р.№4 Визначення періоду обертання та швидкості руху по колу.
|
С.83,§12
повт. впр.12(5)
|
|
10
|
|
20
|
Коливальний
рух. Амплітуда коливань. Період коливань. Маятники.
|
§13 , впр.13(1-3)
|
|
||
21
|
Л.Р.№5 Вивчення коливань нитяного маятника.
|
С.90,§13 повт.
, впр.15(4)
|
|
11
|
|
22
|
Розв'язування
задач.
|
С.94-95 сам..
|
|
||
23
|
Контрольна робота.
|
Повт.§6-13
|
|
12
Т.О.2
|
|
24
|
Захист навчальних
проектів
|
|
|
||
3.Взаємодія тіл. Сила. 28 год.
|
|||||
Навчальні ресурси для
наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на аналіз
явища інерції, сил тертя і пружності, їх наслідки для власної безпеки;
матеріали з досягнення українських конструкторів у суднобудуванні,
повітроплаванні тощо
|
|||||
Сили та їх види. 14 год.
|
|||||
25
|
Тіла та їх
взаємодія. Явище інерції. Теми навчальних проектів.
|
§14, впр.14(1-6)
|
|
13
|
|
26
|
Інертність тіл.
Маса тіл.
|
§15, впр.15(1-5)
|
|
||
27
|
Л.Р.№6 Вимірювання маси тіл. Правила ТБ.
|
С.110,§14,15
повт., впр.15(6-9)
|
|
14
|
|
28
|
Густина
речовини.
|
§16, впр.16(1-4)
|
|
||
29
|
Розв'язування
задач.
|
§17,
впр.17(1-5)
|
|
15
|
|
30
|
Л.Р.№7 Визначення густини речовини. Правила ТБ.
|
С.117, впр.17(6,7)
|
|
||
31
|
Сила як фізична
величина. Графічне зображення сил. Додавання сил.
|
§18, впр.18(1,4)
|
|
16
|
|
32
|
Деформація. Сила
пружності. Закон Гука. Динамометр.
|
§19, впр.19(1-4)
|
|
||
33
|
Л.Р.№8 Дослідження пружних властивостей тіл. Правила ТБ.
|
С.133, впр.19(5,6)
|
|
17
|
|
34
|
Сила тяжіння.
Вага тіла. Невагомість.
|
§20, впр.20(1-5)
|
|
||
35
|
Тертя. Сили
тертя. Коефіцієнт тертя ковзання Тертя в природі та техніці..
|
§21, впр.21(1-3)
|
|
18
|
|
36
|
Л.Р.№9 Визначення коефіцієнта тертя ковзання. Правила ТБ.
|
С.146, впр.21(4,5)
|
|
||
37
|
Повторення.. Самостійна
робота.
|
§14-21 повт.
С.148-149, сам.
|
|
19
Т.О.3
|
|
38
|
Захист навчальних
проектів
|
Повт.§ 14-21
|
|
||
Тиск. Виштовхувальна сила. 15 год.
|
|||||
39
|
Навчальний
проект « Розвиток судно- та повітроплавання».
|
|
|
20
|
|
40
|
Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску.
|
§22, впр.22(1-3)
|
|
||
41
|
Розв'язування
задач.
|
§22, впр.22(4,5)
|
|
21
|
|
42
|
Тиск рідин і
газів. Закон Паскаля. Гідравлічні машини.
|
§23, впр.23(1-6)
|
|
||
43
|
Гідростатичний
тиск.
|
§24, впр.24(1-7)
|
|
22
|
|
44
|
Атмосферний
тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.
|
§25, впр.25(1-7)
|
|
||
45
|
Сполучені
посудини. Манометри.
|
§26, впр.26(1-6)
|
|
23
|
|
46
|
Виштовхувальна
сила. Закон Архімеда.
|
§27, впр.27(1-5)
|
|
||
47
|
Плавання тіл.
|
§28, впр.28(1-5)
|
|
24
|
|
48
|
Розв'язування
задач.
|
впр.27(6,79),28(7)
|
|
||
49
|
Л.Р.№10
З'ясування умов плавання тіл. Правила ТБ.
|
С.185, впр.28(11)
|
|
25
|
|
50
|
Судноплавство
та повітроплавання
|
§29,
впр.29(1-3)
|
|
||
51
|
Розв'язування
задач.
|
С.192-193, сам.
|
|
26
|
|
52
|
Контрольна робота.
|
Повт. §22-29
|
|
||
53
|
Захист навчального
проекту « Розвиток судно- та повітроплавання».
|
|
|
Т.О.4
|
|
4.Механічна робота та енергія. 15 год.
|
|||||
Навчальні ресурси для
наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи й задачі на
застосування закону збереження енергії, розрахунок параметрів простих
механізмів, умов їх безпечного використання; інформаційні матеріали про
досягнення українських конструкторів у машинобудуванні й будівництві
|
|||||
54
|
Механічна
робота. Теми навчальних проектів.
|
§30, впр.30(1-5)
|
|
27
|
|
55
|
Потужність.
|
§31, впр.31(1-6)
|
|
28
|
|
56
|
Механічна
енергія та її види.
|
§32,впр.32(1-6)
|
|
||
57
|
Закон збереження
та перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування.
|
§33, впр.33(1-5)
|
|
29
|
|
58
|
Розв'язування
задач.
|
§30-33
|
|
||
59
|
Прості
механізми. Важіль. Момент сили. Умови рівноваги важеля.
|
§34, впр.34(1-3)
|
|
30
|
|
60
|
Розв'язування
задач.
|
§34, впр.34(3-5)
|
|
||
61
|
Л.Р.№11. Вивчення умови рівноваги важеля. Правила ТБ.
|
С.226, впр.34(6-7)
|
|
31
|
|
62
|
Рухомий та
нерухомий блоки.
|
§35, впр.40(1-3)
|
|
||
63
|
Золоте правило
механіки. Коефіцієнт корисної дії механізмів.
|
§36, впр.36(1-3)
|
|
32
|
|
64
|
Л.Р.№12. Визначення
ККД похилої площини. Правила ТБ.
|
С.238, впр.36(4,5)
|
|
||
65
|
Повторення.
Розв'язування задач.
|
§30-36 повт.
|
|
33
|
|
66
|
Повторення. Самостійна
робота.
|
Повт.§30-36
|
|
||
67
|
Захист навчальних
проектів
|
С.242-243 сам.
|
|
34
Т.О.5
|
|
68
|
Підсумкове
заняття.
|
|
|
||
Резерв 2 год.
|
|||||
Підручник: В.Г.Баряхтар,Ф.Я.Божинова
та ін. Фізика 7 клас, «Ранок»,2015
Немає коментарів:
Дописати коментар